دانلود بازی The Crew برای XBOX360
یک شنبه 9 آذر 1393 ساعت 17:48 | بازدید : 1035 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی The Crew برای XBOX360

 

شرکت فرانسوی  ubisoft که محبوبیت بالایی دارد در E3 2013 با دست خالی وارد نشد و علاوه بر بازی های assassins creed 4  و watch dogs و… عنوانی جدید برای کنسول های نسل بعد با همکاری شرکت Ivory Tower به دست داشت .این بازی با سبک Racing-open world ساخته شده است.طبق گفته ی شرکت ubisoft  این بازی ۴ سال به دست ساخت بوده است و از اول قرار بوده است که این بازی بر روی  دو کنسول ps3 و xbox360 عرضه شود ولی به علت گرافیک بسیار بالا, این بازی بر روی PC/XBOX 1/PS4 عرضه می شود.این بازی THE CREW نام دارد. بازی از انجا اغاز میشود که دوستان خلافکار در شهر ها و خیابان ها به مسابقه می پردازند و کاری کرده اند که مردم از اسایش برخودار نشوند حال اینجاست که پلیس های ماهر و حرفه ای به دنبال این دوستان هستند تا انها را دستگیر کنند ولی اتومبیل های خلافکاران به دلیل شخصی سازی کردند خیلی قوی تر از پلیس ها است به خاطر همین پلیس ها به سختی می توانند این دوستان را بگیرند.حال شما هم در نقش یکی از همین خلافکاران هستید و بخاطر پول باید مسابقه دهید.شما در بازی می توانید وسایل ماشین خودتون را قوی تر کنید تا از دیگران عقب نمانید.در کل با داستان کوتاه اما زیبا برخودار هستیم.

The Crew XBOX360-COMPLEX

 

The Crew xbox360 cover small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360

 

 

Ubisoft روی گیم پلی بازی به خوبی وقت گذاشته است و جای تحسین را دارد.شما می توانید ماشین خود را از درون ببینید و موتور و … را قوی تر کنید حتی می توانید ببینید که موتوری که عوض کرده اید چطوری کار میکند!؟به نظر میرسد که بازی از ۵۰ LEVEL ساخته شده است و این ۵۰ level  در ۵ منطقه  تقسیم شده است.شما می توانید از تو نقشه  هر جایی را  که دوست دارید انتخاب کنید و بازی را از ان جا شروع کنید.مسابقات هم بسیار زیبا هستند شما می توانید با رقیب خود تنهایی مسابقه دهید و یا دست جمعی.قابلیت های دستی کشیدن و … هم در بازی وجود دارند.شما این امکان را دارید در همان لحظه ای که رانندگی میکنید ماشین زیر پایتان را عوض کنید و برای اینکه در شهر خسته نشوید می توانید به پیدا کردن بیش تر از ۱۰۰۰ مکان های معروف بپردازید.پلیس ها هم می توانند از نیروهای زمینی و هم از نیروی های هوایی  برای دستگیر کردن شما استفاده کنند.در طول بازی شما حرفه ای تر و ماهر تر در رانندگی میشوید در این حین مراحل بیش تر و سخت تر برای شما بازی میشود.بخش تک نفره ۲۰ ساعت گیم پلی دارد حال شما هم می توانید با دوستانتان بازی را به اتمام برسانید و هم خود تکی.همچینین این بازی جوایز E3وIGN و…… را گرفته است.

 

عنوان The Crew بلامنازع،تمامی آن ها از سیستم به جوش آمدن موتور خودرو بهره می برند به طور مثال;زمانی که بازیکنندگان با یک اتومبیل به مسابقه و یا گشت و گذار در بازی می پردازند نحوه ی رانندگی آنان در به جوش آمدن سیستم خودرو بسیار موثر است و تصادف کردن با هریک از خودروهای دیگر میتواند به ماشین شما خسارت های بسیار سنگینی را متحمل کند که شما برای رفع اختلالی که در سیستم خودرویتان پیش آمده،می بایست به تعمیرگاه مراجعه کرده و با پرداخت هزینه ای قابل توجه دوباره به یک اتومبیل نو دست یابید که همچنین،اگر در بعضی مواقع اتومبیل شما دچار مشکلاتی از قبیل “از بین رفتن بدنه،کاسته شدن قدرت لنت ترمز،پنچر شدن لاستیک ها” شود،تنها با یک تماس کوتاه با تلفن قادر به فراخوانی یک نیروی کمکی برای انجام این کارها در اتومبیل می باشید.

یکی از مهم ترین نکات قوت عنوان The Crew بخش “چند نفره ی” آن است که به نظر می رسد بخش مولتی پلیر این عنوان شباهت خاصی به نسخه ی دوم سری بازی های TDU خواهد داشت.در بخش چند نفره ۸ بازیکن به طور همزمان  قادر به رقابت بایکدیگر خواهند بود و آن افراد در واقع میتوانند علاوه بر دوستان خود با سایر افرادی که به صورت آنلاین در عنوان The Crew حاضر می شوند ارتباط برقرار کرده و به مسابقه بپردازند که هر یک از بازیکنندگان به دو گروه چهار نفر و به دو دسته ی پلیس و اختشاش گران تقسیم می شوند،اما در لیستی که جلوی شما قرار خواهد گرفت اولویت های اول در آنلاین بازی کردن این عنوان تحت انحصار افرادی است که شما با آنان دوست خواهید بود و در غیر این صورت،با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

در گیم پلی بازی،ماموریت ها و یا نشانه های اضافیی که در هر لحظه برای شما ارسال می شود در نقشه ی موجود در هدایت بازیکنندگان قرار نخواهد گرفت بلکه هریک از آن آیکون ها،توسط یک پیغام جداگانه از طریق گوشی هوشمند به همراه داشته و یا با مراجعه به منوی بازی،قابل رویت خواهد بود.

مهاجرت به هر منطقه،شما را با یک سیستم آب و هوایی و گونه های متعدد جانوری و گیاهی همراه می سازد برای مثال;هنگامی که از مناطق بیابانی عبور خواهید کرد،کرکس ها با صراحت مشاهده می شوند و یا در بعضی از شهرها از جمله میامی،فلامینگوها به وفور قابل دیدن خواهند بود.

لاس وگاس،لس آنجلس،میامی،سان فرانسیسکو،نیواورلئان،شیکاگو،نیویورک،سالت لیک،دیترویت و در نهایت پایتخت آمریکا واشنگتن دی سی از جمله شهرهایی هستند که در طول گیم پلی بازی،بازیکنندگان قادر به گشت و گذار و یا مسابقه با سایر حریفان خود در آن مناطق می باشند که صدها روستا و شهرستان نیز،شامل این مناطق می شود.

منبع توضیحات: فروم گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

The Crew screenshots 01 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360 The Crew screenshots 02 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360

The Crew screenshots 03 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360 The Crew screenshots 04 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360

The Crew screenshots 05 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360 The Crew screenshots 06 small دانلود بازی  The Crew برای XBOX360

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


دانلود بازی Far Cry 4 برای PC
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 22:13 | بازدید : 1215 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی Far Cry 4 برای PC

 
 

داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.

Far Cry 4 PC-SKIDROW

|کرک سالم و نهایی Far Cry 4 PROPER-RELOADED_CrackOnly به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۳.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Far Cry 4 pc cover small دانلود بازی Far Cry 4 برای PC

 

 

در بازی مخفی کاری هم نقش مهمی دارد، همان طور که در نسخه قبل هم این گونه بود و مخفی کاری پیش بردن بازی بسیار لذت بخش تر از زمانی بود، که پر سرو صدا و با شلوغ کاری فراوان بازی را پیش می بردید. پرتاب چاقو، شلیک کردن با Crossbow که در این نسخه به بازی اضافه شده است و خفه کردن که از دیگر راه های مخفی کاری هستند. از دیگر ابزار جدید بازی، وسیله ای است، که با آن می توانید از کوه ها و صخره های بلند هیمالیا بالا بروید و مسیرتان را باز کنید. در ابتدا که بازی معرفی شد و متوجه شدم که بازی در هیمالیا جریان دارد، این موضوع را فهمیدم که بازی باید برخلاف نسخه قبل از ناهمواری های بسیاری برخوردار است. سازندگان بازی هم برای جلوگیری از مشکلات گیم پلی این ابزار کوهنوردی را در بازی قرار داده اند. سازندگانی که خودشان به شخصه به تبت رفته اند و این سرزمین را به چشمان خود دیده اند و خوب می دانند، طبیعت زیبای جنوب آسیا به چه شکل است.

 

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که در نمایش گیمزکام دیدیم، این بود که بازی در بخش های متنوعی جریان پیدا می کند، از قله های پربرف هیمالیا گرفته تا کوهپایه هایی که زمین های کشاورزی و روستاها در آن وجود دارد،. ( باید دانست، که تبت در تمام مناطق از ارتفاع بالاتری نسبت به سطح دریا دارد. سرزمین افسانه ای شانگری لا هم در بازی وجود دارد، که در آن می بایست، با ببر سفید افسانه ای منطقه مبارزه کنید. بومیان این سرزمین با ظاهری عجیب و متعلق به قرن ها پیش حضور دارند. به نظر می رسد، که این سرزمین در توهم و خیال آجای باشد. سرزمینی که برخلاف دیگر بخش های کوهستانی کایرت که با رنگ های سرد آذین بسته شده اند، با رنگ های گرم طراحی شده اند.

 

از آن جایی که یوبیسافت همکاری های وسیعی با سونی انجام می دهد، این بار هم بخش انحصاری را برای دارندگان پلی استیشن قرار داده است. در این بازی گیمر می تواند در هر بخش از بازی (جز در برخی مراحل اصلی) دیگر دوستانش را به بازی خودش بیاورد و با یک دیگر به انجام مراحل بپردازند. چترسواری و هلی کوپتر سواری هم به صورت دونفره امکان پذیر است و آتش زدن و به خون کشیدن دشمنان به صورت دو نفره مطمئنا هیجان بیشتری دارد. چتر سواری به صورت تک نفره هم در برخی از مراحل موجود است و آجای می تواند از قله های مرتفع رشته کوه هیمالیا به پرواز در بیاید و سفر پرمخاطره ای را برای خودش و (همچنین ما) به وجود آورد.

حیوانات بسیاری در بازی حضور دارند و به احتمال زیاد همان نقش بازی قبلی را ایفا می کنند و باعث ارتقا آجای در بخش های مختلف می شوند. مطمئنا فیل مهم ترین حیوان بازی است، که جثه بزرگش از فواصل بسیار دور پیدا می شود. در کل فیل ها حیواناتی هستند، که جذابیت خاصی دارند و استفاده از آن ها در انجام مراحل باعث هیجان انگیزتر شدن بازی می شود. رم دادن گله های فیل ها به سوی پایگاه های دشمن هم در بازی وجود دارد، که می توانید دشمنان را زیرپای آن ها له کنید. کرگدن و ببر و گاو وحشی هم در بازی وجود دارد، اما امیدوارم شاهد حضور پرندگان بزرگ هم در بازی باشیم و شکار آن ها هم جزو ملزومات بازی باشد، زیرا شکار پرندگان در هوا می تواند چالش برتری باشد.

 

گرافیک بازی هم به مانند نسخه قبلی می تواند، بدرخشد. گرافیک نسخه قبلی که طرفداران برای تعریف از آن می گفتند، که می توانید در آن علف ها و چمن ها را یکی یکی بشمارید. کیفیت بافت ها و نورپردازی در بازی حرف اول را می زد. البته، ایراداتی همچون نادیده گرفته شدن پای شخصیت بازی هم در بازی وجود داشت، که امیدواریم در این بازی وجود نداشته باشد.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Far Cry 4 screenshots 01 small دانلود بازی Far Cry 4 برای PC Far Cry 4 screenshots 02 small دانلود بازی Far Cry 4 برای PC

Far Cry 4 screenshots 03 small دانلود بازی Far Cry 4 برای PC Far Cry 4 screenshots 04 small دانلود بازی Far Cry 4 برای PC

Far Cry 4 screenshots 05 small دانلود بازی Far Cry 4 برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7 (SP1) / Windows® 8 / Windows® 8.1 / (64-bit only)
Processor: 2.6 GHz Intel® Core™ i5-750 or 3.2 GHz AMD Phenom™ II X4 955
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX-compatible (5.1 surround sound recommended)
Additional Notes: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 7 (SP1) / Windows® 8 / Windows® 8.1 / (64-bit only)
Processor: 2.5 GHz Intel® Core™ i5-2400S or 4.0 GHz AMD FX-8350 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon R9 290X or better (2 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX-compatible (5.1 surround sound recommended)
Additional Notes: Supported video cards at the time of release: NVIDIA GeForce GTX 460 or better, GeForce GTX 700 series; AMD Radeon HD5850 or better, Radeon R9 series. Note: Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی PES 2015
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 22:12 | بازدید : 1216 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی PES 2015

 

Pro Evolution Soccer 2015 (1) دانلود بازی PES 2015

|نسخه ی فشرده شده  با حجم 6 گیگابایت + کرک معتبر RELOADED|

 

نام بازی: Pro Evolution Soccer 2015
پلتفورم : pc
ژانر: Sports
زبان: English
تاریخ انتشار : ***
ناشر: Konami
حمایت توسط : Winning Eleven Productions
درجه بندی سنی : +3
یک سوال همیشگی که راجع بازی های فوتبالی پرسیده می شود این است که FIFA را انتخاب می کنید یا PES؟ جواب این سوال بستگی به علاقه مندی هر گیمر است. بعضی FIFA را به خاطر داشتن خصوصیات منحصر به فرد دوست دارند و بعضی دیگر PES را می پسندند. بعضی از گیمرها به خاطر سرعت بازی و هیجان زیاد بازی ، FIFA را انتخاب کند. FIFA به شما تضمین می دهد که درمسابقه ی شما مقابل دوستانتان یا خود کامپیوتر حتما گل یا گل های زیادی در بر دارد. اما گیمرهای علاقمند به PES هم دلایل خود را دارند. آنها به این خاطر PES را انتخاب می کنند که پاس دادن و حرکات بازیکنان خیلی واقعی به نظر می آید و ممکن است در یک یا حتی چند بازی گلی در بازی رد و بدل نشود. این دلیل باعث واقعی نشان دادن بازی PES می شود و همین ویژگی PES را از FIFA متمایز می کند. این ویژگی منحصر به فرد در PES 2015 به طور خاصی پرداخته شده است. برنامه ریزی شده بود که PES 2015 در13 نوامبر روانه ی جهان بازی شود و تقدیم گیمرهای علاقمند به بازی جذاب و پرطرفدار فوتبال شود.

 

Pro Evolution Soccer 2015 (2) دانلود بازی PES 2015

بازیکنان بزرگی مثل مسی، نیمار، رونالدو و روبن در این بازی همانند دنیای واقعی شان بازی می کنند. وقتی با آنها بازی می کنید خیلی زود متوجه ضعف و قدرت آنها خواهید شد. وقتی شما این ستارگان را کنترل می کنید خیلی سریع متوجه تفاوت های میان آنها می شوید. Konami بیش از هزار بازیکن را با توانایی های واقعی شان نشان می دهد و تیم های باشگاه های دنیا را همانطوری که در دنیای واقعی کار می کنند به نمایش می گذارد. مثلا تیکی تاکای تیم بارسلونا و ضدحمله های خطرناک چلسی را به زیبایی به رخ گیمرها می کشد.این امر ویژگی بارز بازی PES 2015 می باشد.
درهرمسابقه از بازی PES 2015 که انجام می دهید توپ جدیدی استفاده می شود. توپ های زیادی با طراحی های متنوع و جدید در بازی ها در اختیار شما گیمرهای عزیز قرار می گیرد. این امر باعث تنوع در بازی می شود و بازی را از حالت تکراری بودن در می آورد. حالا شما می توانید این بازی مهیج را دانلود کنید و از این بازی لذت ببرید. همانطور که می دانید نسخه های قبلی این بازی را می توانستید آنلاین بازی کنید. بنابراین PES 2015 را هم می توانید آنلاین به همراه دوستانتان بازی کنید و از آن لذت ببرید. می توانید با چند نفر از دوستانتان یک تیم تشکیل دهید و با دوستان دیگرتان در تیم مقابل مسابقه برگزار کنید. این بازی پیشرفت تقریبا زیادی (از نظر بازی آنلاین یا بازی عادی) نسبت به نسخه های قبلی کرده است. دیگر خبری از تاخیر در عملکرد بازیکنان و پاس دادن و تکل زدن در این بازی نیست. دقیقا هر زمانی که پاس دادید، تکل زدید، از شوت های از راه دور استفائه کردید یا هر کار دیگری که انجام دادید همان زمان انجام می شود. دیگر لازم نیست که خود را با تاخیردر این بازی فوتبالی وفق دهید. هر زمان که دوست دارید همان کاری که می خواهید انجام دهید.

Pro Evolution Soccer 2015 (3) دانلود بازی PES 2015

Pro Evolution Soccer 2015 (4) دانلود بازی PES 2015

ویژگی جالب دیگری که بازی PES 2015 دارد این است که تماشاچیان را به طور واضح نشان می دهد. عکس العمل تماشاچیان نسب به بازی بازیکنان و گل زدن یا گل نزدن بازیکنان خیلی واقعی به نظر می آید. یک ویژگی جالب دیگر نحوه ی خوشحالی بعد از گل همه ی بازیکنان است. هر کدام از بازیکنان خوشحالی خاص خود را دارد. دقیقا همان عملی را که بازیکنان واقعی انجام می دهند، انجام می دهند و این ویژگی را گیمرها بسیار دوست دارند و برایشان جالب است.
از ویژگیهای دیگر این بازی این است که می توانید تیمی تشکیل دهید و هر بازیکنی را که دوست دارید به تیم خود بیاورید. همچنین شما می توانید مربی گری کنید. یعنی مربی تیم خود باشید، تیم را ارنج کنید وترکیب جالبی برای دیدار با تیم های مختلف درست کنید.
بازی PES بازی بسیار پرطرفدار و جذابی است و نیازی به تعریف و تمجید ندارد. چون طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد که هرسال مشتاقانه منتظر نسخه ی جدید این بازی هستند. PES 2015 نیز روانه ی دنیای بازی شده است. این بازی را هرچه زودتر دانلود کنیدو از آن لذت ببرید. در ضمن به دوستانتان هم خبر دهید که این بازی روانه ی بازار شده است. این بازی را به صورت آنلاین با دوستانتان انجام دهید. برای خود یک تورنومنت بگذارید و با هم رقابت کنید. این بازی را در اوقات فراقت انجام دهید و از آن واقعا لذت ببرید.

autofgrol 512 دانلود بازی PES 2015 سیستم مورد نیاز :

- Windows 7 SP1 / Vista SP2
- Inter Core 2 Duo @1.8 GZ (AMD Athlon II X2 240 or equivalent processor)
- 1 GB RAM
- nVIdia GeForce7800 / ATI Radeon x1300 / Intel HD Graphics 2000
- Direct X 9.0c Compatible Video card with 512MB
- 8GB free GDD space

PES 2015 Recommended System Requirements For PC are :

- Windows 7 SP1 / Vista SP2
- Inter Core i3 530 (AMD Phenom II X4 925 or equivalent processor)
- 2 GB RAM
- nVIdia GeForce7950 / ATI Radeon HD 2400 / Intel HD Graphics 3000
- Direct X 9.0c Compatible Video card with 1024MB
- 8GB free GDD space

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مدیحه و مولودی حضرت ثامن الائمّه علی بن موسی الرّضا (علیه السلام)
چهار شنبه 12 شهريور 1393 ساعت 13:20 | بازدید : 1083 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

ثامن الائمّ مدیحه و مولودی حضرت ثامن الائمّه علی بن موسی الرّضا (علیه السلام)ه علی بن موسی

دانلود در ادامه .............

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود مجموعه فیلم های اکشن Death Race محصول آلمان
یک شنبه 12 مرداد 1393 ساعت 20:53 | بازدید : 1148 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )
no alt

دانلود مجموعه فیلم های اکشن Death Race محصول آلمان

 

  

دانلود مجموعه فیلم های فوق العاده دیدنی و اکشن Death Race محصول آلمان

Death Race 2008 دانلود مجموعه فیلم های اکشن Death Race محصول آلمان

دانلود مجموعه فیلم های فوق العاده دیدنی و اکشن Death Race محصول آلمان

نام مجموعه فیلم ها : Death Race
ژانر : اکشن | تخیلی | هیجان انگیز
سال های انتشار : 2008 | 2010
محصول : آمریکا ، آلمان
زبان : انگلیسی
زمان : 11 | 96 دقیقه
امتیاز : 6.4 | 5.6 از 10
کیفیت : خارق العاده 720p
فرمت : MKV
حجم : 450 | 550  MB
اطلاعات بیشتر :
اول | دوم
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : سال 2020. اقتصاد ایالات متحده از هم فروپاشیده و زندگی برای همه سخت شده است. جنسن ایمز قهرمان سابق ‏اتومبیلرانی، در پی کشته شدن زنش سوزی و توطئه چینی برای قاتل جلوه دادن وی، دستگیر و زندانی می شود. جنسن ‏در حالی که نگران فرزند تازه به دنیا آمده خویش است، به زندان ترمینال آیلند فرستاده می شود که به خشونت و بدی ‏شهرت دارد و توسط زندانبان مونثی به اسم هنسی اداره می شود. هنسی مسابقه ای ورزشی ابداع کرده که اینک از ‏محبوب ترین مسابقات کشور به شمار می رود. در این مسابقه اتومبیلرانی یا باید کشت و یا کشته شد. اما برنده نهایی پس ‏از 5 مسابقه …

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود مجموعه فیلم های کمدی Receb Ivedik محصول ترکیه/رجب
یک شنبه 12 مرداد 1393 ساعت 20:44 | بازدید : 2160 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود مجموعه فیلم های کمدی Receb Ivedik محصول ترکیه

 رچب 4 افزوده شد

دانلود مجموعه فیلم های فوق العاده دیدنی و کمدی Receb Ivedik محصول ترکیه

Receb Ivedik Collection دانلود مجموعه فیلم های کمدی Receb Ivedik محصول ترکیه

دانلود مجموعه فیلم های فوق العاده دیدنی و کمدی Receb Ivedik محصول ترکیه

نام فیلم : Recep Ivedik
ژانر : کمدی
سال های انتشار : 2008 | 2009 | 2010
محصول : ترکیه
زبان : ترکی
زمان : 90 | 107 | 95  دقیقه
امتیاز : 5.4 | 4.9 | 4.8  از 10
کیفیت : عالی DVDRip
فرمت : MKV
حجم : 700 | 700 | 700 MB
اطلاعات بیشتر : اول | دوم | سوم
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : خیابان گردی کیف پول شخصی را میزند و پا به فرار میگزارد , در همین هین رجب او را میبیند و با هم دگیر میشوند , رجب بعد از موفق شدن گرفتن کیف پول از دست خیابان گرد برای پس دادن به صاحب اصلیش متوجه میشود که او خیلی وقت پیش آنجا را ترک کرده است , هنگامی که رجب در خانه مشغول تماشای تلوزیون است متوجه میشود که صاحب اصلی کیف پول شخصی بسار مهم و ثروت مند است , رجب به محض این که این موضوع را میفهمد سوار ماشین خود میشود و به طرف جنوب حرکت میکند و …

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

برچسب‌ها: رجب کمدی ,

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود مجموعه فیلم های اکشن Die Hard محصول آمریکا
یک شنبه 12 مرداد 1393 ساعت 20:33 | بازدید : 1133 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود مجموعه فیلم های اکشن Die Hard محصول آمریکا

 

دانلود مجموعه فیلم های فوق العاده دیدنی و اکشن Die Hard محصول آمریکا

Die Hard Collection دانلود مجموعه فیلم های اکشن Die Hard محصول آمريکا

دانلود مجموعه فیلم های فوق العاده دیدنی و اکشن Die Hard محصول آمریکا

نام فیلم ها : Die Hard
ژانر : اکشن | جنایی | هیجان انگیز
سال های انتشار : 1988 | 1990 | 1995 | 2007
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : 131|124 | 131 | 128 دقیقه
امتیاز : 8.3 | 7.1 |7.5 | 7.4 از 10
کیفیت : خارق العاده 720p
فرمت : MKV
حجم : 550 | 550 | 550 | 550  MB
اطلاعات بیشتر :
اول | دوم | سوم | چهارم
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : مجموعه فیلم‌های جان سخت شامل ۴ قسمت می‌باشد که اولین آن‌ها در سال ۱۹۸۸ ساخته شد. شخصیت اصلی این فیلم‌ها جان مک‌کلاین(با بازی بروس ویلیس) است. او بازرس پلیس نیویورک است و در هر قسمت خود را درگیر یک حملهٔ تروریستی می‌بیند. هم‌چنین بازی‌ها و کمیک‌بوک‌های زیادی بر اساس این فیلم ساخته و نوشته شده‌اند. دانلود در ادامه

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود مجموعه فیلم های فانتزی Star Wars محصول آمریکا
یک شنبه 12 مرداد 1393 ساعت 20:29 | بازدید : 1182 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود مجموعه فیلم های فانتزی Star Wars محصول آمریکا

 

دانلود مجموعه فیلم های فوق العاده دیدنی و فانتزی Star Wars محصول آمریکا

Star Wars Collection دانلود مجموعه فیلم های فانتزی Star Wars محصول آمريکا

دانلود مجموعه فیلم های فوق العاده دیدنی و فانتزی Star Wars محصول آمریکا

نام مجموعه : Star Wars
ژانر : اکشن | ماجرایی | تخیلی | فانتزی
سال های انتشار : 1999 | 2002 | 2005 | 1977 | 1980 | 1983
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : 136 | 142 | 140 | 121 | 124 | 134 دقیقه
امتیاز : 6.5 | 6.7 | 7.7 | 8.8 | 8.8 | 8.4 از 10
کیفیت : خارق العاده 720p
فرمت : MKV
حجم : 700 | 700 | 700 | 700 | 700 MB
اطلاعات بیشتر :
اول | دوم | سوم | چهارم | پنجم | ششم
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان :جنگ ستارگان، نام شش‌گانهٔ به یاد ماندنی جورج لوکاس است که جای پای خود را در فرهنگ عامه بسیار محکم کرده و تبدیل به یک پدیدهٔ فرهنگی قرن بیستم و بیست و یکم میلادی شده‌است. جورج لوکاس کارگردان، تهیه کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی، فیلم‌نامهٔ هر شش قسمت را خود نوشته و کارگردانی قسمت‌های اول، دوم، سوم و چهارم این مجموعه بر عهده او بوده‌است. فیلم‌ها در دو استودیوی «آوای اسکای‌واکر» و «نور و جادوی صنعتی» ساخته و توسط فاکس قرن بیستم پخش شده‌اند.قسمت‌های چهارم تا ششم در سالهای دهه هفتاد و هشتاد میلادی تولید شده‌اند و قسمت‌های اول تا سوم از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ میلادی، بر روی پردهٔ سینماها رفته‌اند. لوکاس دلیل این کار را مشکلات مالی ذکر کرده‌است.«جنگ ستارگان» پرفروش‌ ترین سری آثار سینمایی تاریخ‌ هالیوود محسوب می‌شود، این سری فیلم مجموعا چهار میلیارد دلار فروش جهانی داشته است این در حالیست که قسمت اول آن در سال ۱۹۷۷ اکران شد، زمانی که قیمت بلیت سینما فقط ‌‌٢/٢٣ دلار بود. با این وجود، فروش داخلی شش‌ گانه «جنگ ستارگان» در آمریکا بیش از دو میلیارد دلار بوده است که از این لحاظ نیز در رتبه اول قرار دارد.جنگ ستارگان از نظر رده‌بندی گونه‌ای، در رده خیال‌پردازی علمی قرار می‌گیرند. البته برخی عناصر موجود در فیلم باعث می‌شوند، فیلم در ردهٔ علمی-تخیلی (زیرسبک اپرای فضایی) نیز قرار بگیرد.حماسهٔ جنگ ستارگان، یکی از تأثیرگذارترین فیلم‌های ساخته شده در این گونه به حساب می‌آید. کتاب و کمیک‌های بسیاری بر اساس این مجموعه نوشته شده‌است، بازی‌های کامپیوتری، انیمیشین‌های تلویزیونی، کارت‌های بازی، کارت‌های تجاری و بسیاری محصولات تجاری دیگر نیز با الهام از این مجموعه ساخته شده‌اند. علاوه بر این صدها فن‌فیکشن بر اساس داستان اصلی نوشته شده که خیلی از آنها از نظر ادبی در حد قابل قبولی قرار دارند.

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود مجموعه فیلم های فانتزی Spider-Man محصول آمریکا
یک شنبه 12 مرداد 1393 ساعت 20:24 | بازدید : 1053 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود مجموعه فیلم های فانتزی Spider-Man محصول آمریکا

  

دانلود مجموعه فیلم های فوق العاده دیدنی و فانتزی Spider-Man محصول آمریکا

Spider Man Collection دانلود مجموعه فیلم های فانتزی Spider Man محصول آمريکا

دانلود مجموعه فیلم های فوق العاده دیدنی و فانتزی Spider-Man محصول آمریکا

نام فیلم ها : Spider-Man
ژانر : اکشن | ماجرایی | فانتزی
سال های انتشار : 2002| 2004 | 2007
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان :121|127 | 139 دقیقه
امتیاز : 7.4 | 7.5 |6.3 از 10
کیفیت : خارق العاده 1080p & 720p
فرمت :  MKV – Mp4

لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان :مرد عنکبوتی نام یک فیلم اکشن ساخته شده در سال ۲۰۰۲ است که شخصیت اصلی آن یعنی مرد عنکبوتی از روی داستان‌های مرد عنکبوتی ایجاد شده است.اتفاقی عجیب در زندگی پیتر پارکر که دانش آموز یک دبیرستان است رخ می‌دهد. یک عنکبوت رادیواکتیو شده او را می‌گزد و بدن او دچار جهش ژنی می‌شود و بنابراین توانایی پیمودن دیوارها و سقفها را پیدا می‌کند و در او یک حس عنکبوتی بوجود می‌آید که او را از نزدیک شدن خطر آگاه می‌کند. پیتر نام «مرد عنکبوتی» را روی خودش می‌گذارد و ابتدا ازقدرتش برای بدست آوردن پول استفاده می‌کند. اما بعد از اینکه عمویش توسط یک جانی کشته می‌شود، پیتر تصمیم می‌گیرد که از قدرتش برای مبارزه با بدیها استفاده کند. در همان زمان، دانشمند و تاجری بنام نرمن آزبرن بعد از کشف یک گاز نیرو بخش و آزمایش کردن این گاز روی خودش، در وجودش یک شخصیت جدید قدرتمند اما دیوانه با نام گرین گابلین (دیو سبز) ایجاد می‌شود. اکنون پیتر بایستی سه کا را در زندگیش انجام دهد: شغل جدیدش در یک روزنامه محلی، نبرد با دیو سبز و نیز رقابت با بهترین دوستش هری آزبرن پسر نرمن برای بدست آوردن قلب همکلاسی زیبایش مری جین !

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 23:42 | بازدید : 892 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود فیلم The Dictator 2012

 
 
 دانلود فیلم فوق العاده دیدنی The Dictator با کیفیت (BluRay 720p&1080p)

The Dictator 2012 Movie Poster1 دانلود فیلم The Dictator 2012

نام فیلم : The Dictator
ژانر :
کمدی
کارگردان :  Larry Charles
نویسنده : Sacha Baron Cohen (screenplay), Alec Berg
بازیگران : Sacha Baron Cohen, Anna Faris and Ben Kingsley
تاریخ انتشار : 2012
محصول :
امریکا
زبان : انگلیسی
زمان : 83 دقیقه
امتیاز : 6.9/10
کیفیت : خارق العاده 1080p&720p
فرمت : MKV
حجم : 600-1200 MB

لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان :  ساشا بارون کوهن در فیلم « دیکتاتور » در نقش علاالدین ظاهر شده است. علاالدین دیکتاتور کشوری خیالی به نام ودیعه است که مختصات جغرافیای مشخصی هم ندارد. ( فقط می دانیم نزدیک به سودان است! ) این دیکتاتور در کشور خودش هر تفکر مخالفی را سرنگون می کند و اجازه تفکر غیر از آن چیزی که خودش قبول دارد را به هیچ فردی نمی دهد! وی همچنین به دنبال گسترش سلاح های هسته ای است که وضعیت ناخوشایندی را برای کشورش به وجود آورده بطوریکه تمام ملت های جهان با او بر سر این قضیه اختلاف نظر دارند و چه بسا اگر وی بر این مسئله پافشاری کند، می بایستی برخورد خشن جهان علیه خودش را مشاهده کند! بنابراین او به پیشنهاد نخست وزیرش طاهر ( بن کینگزلی ) – که به شدت به دنبال برچیدن حکومت علاالدین است- به منظور ملاقات علاالدین با نمایندگان دیگر کشورها، وی را تشویق می کند تا سفری به نیویورک داشته باشد. اما در زمان اقامت علاالدین در نیویورک، یکی از محافظین ( با بازی جان سی ریلی ) بطور ناخوشایندی محاسن او را کاملا می تراشد و به این ترتیب شخص بدل را به جای او به مقر سازمان ملل می فرستند! حالا علاالدین آواره۲ خیابان های نیویورک شده است و کسی هم او را نمی شناسد! وی که نشانی از آن دیکتاتور سابق و ثروتمند ندارد، در جریان یک اعتراض خیابانی با دختری به نام زوئی ( آنا فاریس ) آشنا می شود. زوئی در یک اغذیه فروشی کار می کند و علاالدین را هم به محل کار خود می آورد تا در آنجا مشغول بکار شود اما علاالدین رفته رفته به زوئی علاقه مند می شود و…

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

امتیاز شما راجع به وبلاگ مهمه

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 2109
بازدید کل : 2502345
تعداد مطالب : 409
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نکته و... و آدرس mohammadrezas56.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 409
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 86
:: بازدید ماه : 2109
:: بازدید سال : 9282
:: بازدید کلی : 2502345