دانلود Microsoft .NET Framework - مجوعه کامل نسخه‌ های دات نت فریم ورک
سه شنبه 3 تير 1393 ساعت 17:52 | بازدید : 1053 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود Microsoft .NET Framework - مجوعه کامل نسخه‌ های دات نت فریم ورک

دانلود Microsoft .NET Framework - مجوعه کامل نسخه‌ های دات نت فریم ورکMicrosoft .NET Framework یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی بسیاری از نسخه‌ های سیستم عامل مایکروسافت ویندوز قابل اجراست و به سیستم عاملهای دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. این چارچوب شامل مجموعه ای زبانهای برنامه نویسی است که سی شارپ و ویژوال بیسیک مهمترین آنها می باشند.
مجموعه ای از کتابخانه های بسیار غنی جهت کمک به سهولت توسعه نرم افزار در این چارچوب قرار گرفته اند که در قالب بخشهای عمده ای همچون فناورهای ASP.NET و ADO.NET و بسیاری فن آوری های خاص دیگر ارائه می شوند که تعداد آنها در نسخه های اخیر همگام به خاص تر شدن اهداف مایکروسافت بیشتر شده است.
بخش کامپایلر این چارجوب یک Just in Time Compiler است به این معنی که کد تمام زبانها به یک زبان میانی به نام اسمبلی ترجمه شده و توسط یک ماشین مجازی (Virtual Machine) بر اساس نیازها و مشخصات هر سیستم عامل و سخت افزار به اجرا در می آیند. کتابخانه‌های از پیش نوشته شده که در این چارچوب قرار دارند و در واقع پایه‌های اشیاء و کلاس‌های اصلی (Base Classes) این چارچوب را تشکیل می‌دهند بخش وسیعی از نیازهای برنامه نویسی را تحت پوشش قرار می‌دهند. از این جمله می‌توان به واسط های گرافیکی کاربر، دسترسی به پایگاه‌های داده، رمزنگاری، برنامه‌های تحت وب، الگوریتم های کار با اعداد و ارتباطات شبکه‌ای را نام برد. در ژوئن سال ۲۰۰۰، شرکت مایکروسافت ایجاد چهارچوب نرم افزاری دات‌نت، به همراه یک زبان برنامه نویسی جدید به نام سی شارپ را اعلام کرد. چارچوب دات‌نت یک مجموعهٔ وسیع از امکانات برنامه‌نویسی است.
زبانهای سی‌شارپ (#C) و ویژوال بیسیک دات‌نت (وی‌بی دات‌نت) و ای‌اس‌پی دات‌نت (ASP.NET) همگی از چارچوب دات‌نت استفاده می‌کنند. برنامه‌های نوشته شده در این چهارچوب، ابتدا به زبان میانی مایکروسافت و متاداده (metadata) ترجمه شده و سپس توسط CLR اجرا می‌شوند. دات نت باعث شد که قدرت برنامه نویسی در زبانهای تحت این چارچوب یکسان شود و تفاوت فقط در نوع کد نویسی باقی بماند. چون ابزار و قدرت در دات نت از خواص دات نت است، نه زبان. تغییر عمده‌ای که در برنامه نویسی با دات نت نسبت به گذشته قابل رویت است نحوه اتصال به پایگاه داده است که علاوه بر روشهای قدیمی مانند DAO و ADO می‌توان از فناوری جدید ADO.NET استفاده کرد. در این روش نحوه اتصال، خواندن و نوشتن کاملا متفاوت است که این تفاوت تسهیل در برنامه نویسی و سرعت در تبادل اطلاعات را به ارمغان می آورد.
دات نت فریم ورک چیست؟
وقتی شما یک برنامه نصب میکنید علاوه بر فایل های اصلی برنامه که در ProgramFiles نصب میشود، تعدادی هم فایل هستند که در شاخه ویندوز نصب میشوند . این فایل ها همان درایور های مورد نیاز ویندوز برای اجرای برنامه شما هستند که توسط برنامه نویس برنامه نوشته نمیشوند، بلکه آنها قبلا تعریف شده اند و برنامه نویس از قابلیت های آن در برنامه خود استفاده میکند . پس برای اینکه برنامه شما کارکند باید آن فایل ها به ویندوز شما اضافه شوند.
Framework مجموعه ای از فایل های مورد نیاز سیستم عامل (شامل فایل های DLL و رجیستری و واسطه های استاندارد ارتباط برنامه ها بایکدیگر) است که برای اجرای برنامه های نوشته شده تحت دات نت ضروری میباشد (توجه: برای اجرای برنامه های تحت جاوا نیز نیاز به نصب JAVA virtual machine دارید). چون دات نت میخواهد از فلسفه سادگی "keep it simple" پشتیبانی کند بهمین دلیل، اساس کار نصب برنامه ها copy-only installation میباشد . یعنی دیگر نیازی به پکیج کردن برنامه ها توسط برنامه نویس و نصب توسط کاربر نیست. بلکه تمامی فایل های کتابخانه ای مورد نیاز را فریم ورک تامین میکند و برنامه ها با روش فقط کپی در ویندوز کار میکنند. CLR چه کمکی به برنامه نویسان میکند ؟ برنامه نویسان زبان VB دیگر محدود به محیط سیستمی ویندوز نیستند و میتوانند مانند برنامه سازان زبان C/C++ برنامه خود را روی سیستم های دیگری که فریم ورک دارند نیز ببینند . و همچنین بخاطر قابلیت های چند زبانه بودن محیط دات نت برنامه نویسان C و VB براحتی کد های نوشته شده توسط دیگری را درک میکنند. شاید شما برای نصب نرم افزاری به این مشكل برخورد كرده باشید كه Microsoft .NET Framework بر روی سیستم شما نصب نیست و شما نمی توانید از این برنامه استفاده كنید . امكانات اضافه شده به این برنامه پشتیبانی از building WCF services including AJAX, JSON, REST, POX, RSS, ATOM and several new WS-* standards

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود مستند مرگبارترین جاده ها – فصل دوم IRT: Deadliest Roads – Season 2
سه شنبه 3 تير 1393 ساعت 17:50 | بازدید : 1109 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود مستند مرگبارترین جاده ها – فصل دوم IRT: Deadliest Roads – Season 2

دانلود مستند مرگبارترین جاده ها - فصل دوم IRT: Deadliest Roads - Season 2

.:: قسمت دوازدهم از فصل دوم ::.

نام : مرگبارترین جاده ها – فصل دوم – IRT: Deadliest Roads – Season 2
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV XviD – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 352×624
تاریخ انتشار : 2011
مدت زمان : 45×13 دقیقه
ناشر : History
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : راه موفقیت می تواند مرگبار باشد. در فصل دوم مجموعه ی “مرگبارترین جاده ها” ماهرترین رانندگان امریکای شمالی لیزا، هاگ و ریک در یکی از خشن ترین طبیعت های دنیا به نام “Andes” به جدال با جاده ها می روند. آنها در حالی که از مرزها میگذرند تا به بزرگراه های امریکای جنوبی برسند با خطرناک ترین جاده های طول تاریخ مواجه می شوند. همه ی آموخته هایی که در طول چهل سال رانندگی کسب کرده اند با شهامت آمیخته شده و امروز در موقعیت های نفس گیری که تا به حال هیچوقت با آن روبرو نشده اند امتحان می شود. بالا رفتن از مسرهای بلند صخره ای یا گریز از بهمن مهارت و هوش را به چالش می کشاند. هر هفته یک قسمت از این مستند هیجان انگیز را برای دانلود قرار خواهد داد.

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی Watch_Dogs برای PC
سه شنبه 3 تير 1393 ساعت 17:42 | بازدید : 1222 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی Watch_Dogs برای PC

 

دانلود بازی Watch_Dogs برای PC

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: Watch Dogs Hotfix – Day 1 Patch به پست اضافه شد ::..

…:: Watch Dogs DLC Unlocker به پست اضافه شد ::..

…:: نسخه فشرده شده Black Box به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت نسخه 1.03.471 بازی به پست اضافه شد ::..

فاصله طولانی مدتی از نسل هفتم تا چند ماه از آغاز رسمی عصر جدید بازی های ویدئویی برای معرفی IPپر حاشیه کمپانی Ubisoft با عنوان Watch_Dogs گذشت.عنوانی که پس از معرفی در مراسم E3 سر و صدای زیادی به پا کرد.آن چه که به نمایش در آمد،ساختاری به یاد ماندنی از یک اکشن شوتر ماجراجویانه همراه با المان های هک کردن سیستم های درونی شهر بود که باعث شد بسیاری از صاحب نظران از همان ابتدا این IP را یکی از موفق ترین و متفاوت ترین عناوین نسل هشتم بدانند.نویسندگی و کارگردانی این عنوان بر عهده Kevin Shortt و Jonnathan Morin می باشد.جاناتان مورین فرانسوی الاصل یکی از ارکان اصلی استودیوی Ubisoft Montreal است که در کارنامه اش عناوینی همچون سری Prince of Persia می درخشد،پس از مدت ها دوری از ساخت بازی محبوبش این بار با استودیویی دیگر و موتور گرافیکی جدید پا به عرصه صنعت بازی گذاشت تا با خلق تجربه ای جدید از یک عنوان Open World با بازی هم سبک یعنی GTA V به رقابت بپردازد.پس از تاخیر هفت ماهه در عرضه بازی،حال Watch Dogs منتشر شده و نظرات مختلف و بعضا ضد و نقیضی را هم دریافت کرده.آیا توانسته به رقابت با غول صنعت بازی یعنی GTA V بپردازد؟در ادامه به بررسی بازی خواهیم پرداخت. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت  دریافت نمایید.

دانلود بازی Watch_Dogs برای PC

داستان:
خوش بختانه سیر داستان های رو به نزول عناوین Ubisoft با عرضه این عنوان متوقف شد تا بتوانیم پس از مدت ها داستان و پردازش زیبایی همراه با یک روایت غنی از داستانی جنایی را شاهد باشیم.شیوه داستانی این عنوان همانند عناوین برجسته Rockstar یعنی سری GTA به صورت کاملا AAA و زمان بندی به صورت جهان باز صورت می گیرد.
حوادث بازی از یک فرودگاه خصوصی برای همایش ویژه ای به نام Meloub آغاز می گردد.مکانی ایده آل برای چند هکر غیر قانونی برای دسترسی به اطلاعات خصوصی و دستبرد به پول زیادی که توسط چندین شخصیت سرشناس شیکاگو به صورت الکترونیکی حمل می شود.در میان این هکرها شخصی به نام Aiden Pearce توانست با جعل عنوان به صورت مخفی به این مراسم راه یابد تا بتواند به سیستم بانک داری افراد پولدار رخنه کرده و پول زیادی را به جیب بزند.او در این ماموریت به همراه همکارش Damian Brenks در حال جابجایی اطلاعات بانکی در حساب خود بودند که توسط هکری دوجانبه و ناشناس هک می شوند.پس از لغو و خطا در پردازش عملیات،آیدن بر خلاف میل همکارش دیمین مجبور به رها کردن کار و فرار از صحنه جرم می شود.دیمین پس از این عملیات ناموفق و سپری کردن سال های زیادی در زندان برای کینه شخصی از آیدن،دست به استخدام یک آشوب گر جهت ترساندنش می شود.طی تصادفی سهمگین خواهر زاده آیدن به خاطر خطای گذشته اش در این راه کشته می شود.پس از گذشت 11 ماه از این حوادث شیکاگو یک سیستم اطلاعاتی جدید دیجیتالی به نام ctOS را اختراع می کند تا بتواند کل سیستم های مختلف شهری از جمله حمل و نقل،مترو،گاز و غیره را توسط یک سیستم کامپیوتری هدایت کند. آیدن پس از ماجرای گذشته اش 5 ماه در پی ساختن برنامه ای اطلاعاتی برای هک کردن سیستم ctOs بوده تا بتواند کل مجرای این سیستم را توسط یک گوشی موبایل هوشمند هدایت و برنامه ریزی نماید.او به همراه Jordi Chin یکی از مردان پر نفوذ شیکاگو سعی در بر هم ریختن نظم عمومی شیکاگو به صورت کامپیوتری داشتند تا بتوانند مسئول این قضایای پشت پرده را پیدا کرده و انتقام خود را به پایان برساند.
شاید در دیدگاه اول داستان را متشکل از یک کاریزمای کلیشه ای یاد کنیم و شخصیت های متفاوت این عنوان را به خاطر ظاهر های کلیشه ای خود مورد انتقاد قرار دهیم. اما پس از گذشت نیمی از روایت داستان و وارد شدن به بعد دوم داستان و حتی کشته شدن چند شخصیت اصلی باعث می شود ورق کاملا بازگردد و سبک و سیاق روایی داستان همچون سریال های تلویزیونی شود.

دانلود بازی Watch_Dogs برای PC

گرافیک:
گرافیک و جلوه های ویژه بی نظیر همواره به صورت متفاوت در عناوین استودیوی Ubisoft Montreal دیده شده است.آخرین تجربه موفق این استودیو به Farcry 3 باز می گردد که توسط Dunia Engine طراحی شد و عنوانی درخشان بود.شاید بتوان دلیل تاخیر های عناوین این استودیو را زمان بندی هایی که برای گرافیک اختصاص می دهند،قلمداد کرد تا بتوانند با بهینه کردن در گرافیک یک تغییر خوش رنگ و لعاب را ارائه دهند.عنوان Watch Dogs نیز از این قائده پیروی کرده است. هرچند باید گفت تغییر بسیار فاحشی به خاطر عرضه به صورت بین نسلی در گرافیک این IP شکل گرفت و در چند کنسول جزییات بازی و NPC ها به همراه فریم بازی متغیر ظاهر شد.اما باید متذکر شد که شاهد یک غول گرافیکی در سطح نسل هشتم بوده ایم.
بازی با موتور گرافیکی جدیدی به نام Distruped طراحی شده است.این موتور توسط Johnothan Morin ساخته و تکمیل شده.موتوری که ترکیبی از Dunia Engine و Anvil Next به همراه فاکتور های جدیدی در المان های گرافیکی می باشد.ویژگی های خاص Anvil Next توانست در ساخت انیمیشن های گرافیکی و Dunia نیز در پردازش جزییات دوردست موثر واقع شوند.البته باید اظهار داشت که المان های بی نظیری در نورپردازی و سایه گذاری ها به این موتور اضافه شده است. MDR(Map Dynamic Reflection) سیستمی انحصاری در خصوص نورپردازی به صورت متحرک می باشد که باعث می شود رنگ نور ها در بازتاب بر روی محیط بازی با توجه به تغییر ساعت دنیای بازی به صورت متفاوت و رنگ های نارنجی ملایم و یا حتی بنفش تغییر یابند که بسیار تحسین برانگیز است.با توجه به Open World بودن بازی،جزییات محیط و Object ها به حدی شلوغ و سرسام آور می شوند که سیستم های بازی در برخی از این لوکیشن ها توان پردازش را نداشته و منجر به Lag می شود. اما باید ذکر کرد که ساخت این جزییات توسط کارگردان تحسین برانگیز است. سایه ها به صورت صددرصد داینامیک و بدون چند ضلعی در هر Object و NPC وجود دارد و با توجه به شرایط نورپردازی در ساعات مختلف بازی به زیبایی تغییر کرده و کش و قوس های واقع گرایانه ای خلق می کنند.

دانلود بازی Watch_Dogs برای PC

اما فاکتوری که در همه صحنه های بازی بیشتر خودنمایی می کند،جزییات بافت ها می باشد.از جزییات صورت و لباس شخصیت ها گرفته تا بافت های ساختمان ها به زیبایی طراحی شده اند.بافت های لباس و صورت هر شخصیت اصلی با جزییات بسیار بالا همراه با یک صد و شصت Polygon در یک راس صورت و بدن تعبیه شده که خود رکوردی در ساخت نقاط عریض و متحرک در گرافیک محسوب می شود.البته افت شدیدی از جانب بافت ها در بسیاری از مکان های محیط از جمله ساختمان ها و ریل های قطار صورت گرفته تا به نظر برسد که سازندگان در برخی از محیط ها گرافیک را نیمه کاره رها ساخته اند.
رکن اصلی گرافیک Watch Dogs که در واقع وجه تمایز بین نسخه های نسل هشتم و هفتم بازی هم هست،بخش فیزیک و انیمیشن بازیست.Watch Dogs از 178 انیمیشن مجزا برای شخصیت های اصلی و NPC ها بهره می برد.در یک لوکیشن کلی شاهد 7000 شخصیت فرعی هستیم که همگی شامل انیمیشن های مجزا هستند و در حین تجربه این عنوان نظاره گر Reaction های مختلفی از جمله پریدن،دویدن،راه رفتن و نگاه به اطراف در انیمیشن هستیم که البته این عوامل به خاطر حجم کم موتور گرافیکی باعث Lag های شدیدی در برخی صحنه ها می شود. طبق تجربه همه عناوین Ubisoft این عنوان نیز در تعبیه یک فیزیک مناسب عملکرد درخوری نداشته است و شاید مهمترین اشکال در گرافیک را شامل شده است.افکت های انفجار هیچ گاه واقع گرایانه جلوه داده نشده است و بازخورد ضربات اکشن مانند تصادف ماشین و یا برخوردها نیز هرگز دارای جزییات بالایی نبوده است.
باید اذعان داشت روند پیشروی گرافیکی این نسخه با توجه به موتور گرافیکی جدید بسیار متفاوت و تحسین برانگیز است و شبیه سازی قابل قبولی از شهری واقعی در دنیا را شاهد هستیم.اما هنوز یک قدم از برخوردها و بازبینی های یک شهر همانند شیکاگو فاصله دارد.Watch Dogs دستاورد های عظیمی در بحث تکنیکی دارد؛اما اشتباهات به ظاهر کوچکشان باعث شده تا نتوان آن را یک عنوان بی نقص به شمار آورد.

دانلود بازی Watch_Dogs برای PC

صداگذاری و موسیقی:
کار ساخت موسیقی بازی بر عهده Brian Reitzell و Peter Connelly می باشد.برایان ریتزل عضو اصلی گروه مطرح Red Kross به همراه پیتر کانلی(او را با ساخت موسیقی معروف سری Tomb Raider می شناسیم)توانستند زوج موفقی برای ساخت موسیقی های این عنوان تشکیل دهند.ریتم های موسیقی این سری بر روی 23 ملودی در اجرای ساز های متفاوت تعبیه شده اند.ارکان اصلی آلات موسیقی برای ساخت موسیقی بازی را می توان به سازهای electronic خلاصه کرد.به طور اساسی تمامی این موسیقی ها بر پایه یک ژانر بسیار جدی نواخته شده اند.مهم ترین مشکل موسیقی WD کوتاه بودن ملودی ها و تکرار چندین باره ساز می باشد که رفته رفته روند خسته کننده ای را به خود می گیرد.
حضور صداپیشگان مطرحی مانند Noam Jenkins و Aaron Douglasباعث شده تا دیالوگ ها بسیار جذاب و با افت و خیزهایی به صورت سینمایی ادا شوند.اما نکته عذاب دهنده در فاکتور صداگذاری نداشتن جزییات کلی صدای یک شهر شلوغ است و به خوبی صداهای دور دست شلوغی های شهر شنیده نمی شود.صدای شلیک گلوله ها در هنگام فعال شدن سیستم Focus خوب و متعادل است.اما در حالت معمولی این صداها به صورت ضبط شده از سلاح های دیگر شنیده می شوند و به نظر می رسد به صورت زنده شبیه سازی نشده است.اما صدای شخصیت ها از نزدیک کاملا شفاف و با جزییات شنیده می شوند.هرچند نمی توان روی صدای کلی شهر که یک ایراد اساسیت،سرپوش گذاشت.

دانلود بازی Watch_Dogs برای PC

گیم پلی:
مبنای کلی گیم پلی WD بر روی مکانیزم هک می چرخد.هرگونه هدف،موضوع و شی خاصی که توسط سیستم ctOS هدایت می شود،به لطف ساخت برنامه هک اتصالی به این شبکه توسط آیدن قابل هک است.از دوربین های عمومی شهری و Web-Cam های خصوصی گرفته تا سیستم حمل و نقل مترو که با نگه داشتن یک دکمه دگرگون می شوند.شما می توانید با آیدن توسط یک گوشی هوشمند دوربین های کل شهری را هک کنید.ظریف ترین نکته این گیم پلی هک گونه مربوط به هک از طریق دوربین می شود. شما می توانید با این برنامه هک چندین سیستم مختلف را از طریق دوربین ها و بدون پا گذاشتن در آن لوکیشن ها هک نمایید.هک کردن سیستم حمل و نقل عبور و مرور برای ایجاد نقص و آشوب در حمل و نقل نقش به سزایی دارد.آیدن برای فرار از دست دشمنان و پلیس ها می تواند با زدن یک دکمه چراغ های راهنمایی و رانندگی را برای اختلال و تصادف بر روی دشمنان تغییر دهد و یک سانحه بزرگ را ایجاد کند.همچنین در برخی از صحنه ها می تواند با اختلال در سیستم گاز شهری چندین مکان را برای نابودی دشمنان منفجر کند.این بخش به طور کلی شامل Object هایی می شود که در کل شهر وجود دارند.از دیگر قابلیت های آیدن می توان به تعیین مشخصات شهروندان و نگاهی مختصر به اطلاعات شخصی شان از جمله اسم،گروه خون،شغل و سابقه و هک کردن مکالمات،شماره حساب شخصی و جزییات موبایل شخصی اشاره کرد.طی کردن این بخش خود دنیای بسیار کاملی را به همراه دارد.همچنین هک کردن سیستم مترو می تواند باعث حمل و نقل سریع یا Fast Travel با مشخص کردن مسیر آیدن در نقاط خطی متروی شهر شود.
بازی شامل 39 مرحله متفاوت بوده و در پنج فصل دسته بندی می شود.در بخش داستانی شاهد حدود چهل ساعت گیم پلی خواهیم بود.همچنین گیم پلی شامل مراحل فرعی یا Side Missions هم می شود که به سه بخش Criminal Convoy-Gang Hidout و Fixer Contracts ها تقسیم می شود تا شما بتوانید تا حدود 100 ماموریت در دنیای شیکاگو باشید.با توجه به تفاوت های هک کردن در روند گیم پلی در هر مرحله شاهد تضادهای بی نظیری در روند گیم پلی هستیم که بر جذابیت آن می افزاید.هرچند باید اعتراف کرد که دنیای Watch Dogs آن عظمت دنیای GTA را ندارد و در مقایسه با آن بسیار محدودتر است.

دانلود بازی Watch_Dogs برای PC

بخش سلاح ها و امکانات آیدن بر روی یک نوار آنالوگی شکل تعریف شده است.از سلاح های متفاوت گرفته تا Gadget هایی با المان های هک که بسیاری از آن ها به مرور زمان Unlock می شوند.شما در بازی با انواع سلاح های گرم مانند ACM44 و یا pistol CM9MM کار خواهید کرد که بازی را علاوه بر یک محوریت هک گونه تبدیل به یک شوتر جذاب نیز می کند.بخش بسیار خوبی مشابه المان Tatoo در عنوان Farcry 3 نیز وجود دارد که باعث گشوده شدن توانایی های جدیدی برای آیدن می شود که Skill Points نام دارد و به چند زیرشاخه از جمله ارتقا و باز کردن المانی جدید تقسیم می شوند.از مهمترین این توانایی ها می توان به المان های Focus,Way Jammer,Blackout و یا Hack Blocker اشاره داشت. سیستم Focus دقیقا حکم Bullet Time های عناوین مکس پین را دارد و باعث آهسته شدن محدود صحنه ها برای شلیک ها و هک هایی که در آن سرعت بسیار مهم است،می شود.شما می توانید برای لحظه ای کوتاه زمان را آهسته کرده و شلیک های خود را با دقت انجام دهید و یا هنگام سرعت داشتن درون ماشین با هک کردن سیستم های مختلف اختلالی را در بین تعقیب و گریز برای دشمنان ایجاد نمایید.سیستم Blackout باعث می شود تا برق شهری در یک منطقه از شیکاگو با زدن یک دکمه خاموش شود و دشمنان قادر به دیدن در شب نباشند. این سیستم اصولا در تاریکی شب کاربرد دارد. سیستم های Way Jammer و Hack Blocker نیز از مهمترین قابلیت ها برای دفع پلیس های مزاحم شیکاگو هستند.در بخش Hack Blocker می توانید تمامی موانع راه داری سیستم راهنمایی و رانندگی شیکاگو از جمله پل های متحرک و بلاکر ها را برای تاخیر و نقص در تعقیب و گریز توسط پلیس هک کنید و در بخش Way Jammer قادر خواهید بود تا با فرستادن سیگنال های مخرب تمامی راه های ارتباطی پلیس را به مدت چند ثانیه تخریب کنید که منجر به فرار شما می شود.المان های سیستم های مبارزه و تعقیب و گریز در WD در سطح نامحدودی قرار دارند و باعث می شوند آزادی عمل بسیار بالایی را برای انتخاب و تجربه این المان ها داشته باشید.

دانلود بازی Watch_Dogs برای PC

سیستم دویدن و راه رفتن شامل انیمیشن های متفاوتی می باشد که باعث ایجاد هیجان در گیم پلی می شود.شما می توانید با یک دست شلیک کرده و در حالت Focus با دو دست این کار را انجام دهید. المان Free Run که از سری Assassin’s Creed به جای مانده در این عنوان با تفاوت های ظاهری بسیار خوبی انتخاب شده اند و می توانید پرش های کاملا داینامیک و نرمی را در طول Free Run تجربه کنید.طیف کلی مبارزات بر روی یک منحنی بین مخفی کاری و آشوب های پر سر و صدا می گردد. همه مراحل را می توان به صورت کاملا مخفی کاری سپری کرد.سیستم کاور گیری و لحظات نابود کردن بی سر و صدا یا Knock Down همانند نسخه های اخیر سری Splinter Cell خلق شده اند.می توانید دشمن را بدون سر و صدا و پشت کاور بدون اینکه دیده شوید از پای در آورید.همچنین برای پیشروی به صورت مخفی کاری عوامل هک کردن در پیش روی شما وجود دارد.می توانید با ارسال سیگنال های به صورت پیامک به طور کلی دشمنانی که تلفن همراه با خود حمل می کنند را گمراه کرده و به راحتی از پای در آورید یا اینکه با هک کردن دستگاه هایی که در اطراف محیط ماموریت صدا ایجاد می کنند،دشمن را به سوی آن کشانده و بدون خونریزی از بین آنها عبور کنید.حالت بسیار کلاسیکی هم وجود دارد و آن هم نبردهای پر سر و صداست که باعث هیجان متفاوت و منحصر به فردی می شود که درصد درگیری و صدمات را بیشتر می کند.در طیف کلی دو بخش مبارزات شما هیجاناتی مثال زدنی را تجربه خواهید کرد.
بخش گیم پلی با تمام کم و کاستی های آن شامل المان هایی بسیار غنی است که برای اولین بار ترکیب این عامل را با یک شوتر جهان باز نظاره گر هستیم که در نوع خود بسیار موفق ظاهر شده و هرچند بی نقص نیست؛اما جاه طلبانه و جدید است و تلاش می کند تا حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد.
نتیجه گیری:
Watch Dogs هم با تمام کم و کاستی هایش عرضه شد و با توجه به بازتاب های مثبت و منفی برخی سایت ها،در مجموع عنوان بسیار خوبی است.البته با وجود مشکلات و نقص های کوچک اما مهم،باید این IP را نیز جزو عناوین Ubisoft که در تبلیغات بیش از اندازه بزرگ نمایی می شود دانست.آیا Watch Dogs برتر از GTA است؟مسلما نه.اما در جایگاه خود،یکی از عناوین موفق سال 2014 می باشد.

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تارزان – Tarzan (زبان اصلی + نسخه ۳ بعدی) 2014
چهار شنبه 7 خرداد 1393 ساعت 18:0 | بازدید : 1045 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

تارزان – Tarzan (زبان اصلی + نسخه ۳ بعدی) 2014

 

 

Tarzan 2013 EN BR-Rip 720p 1080p 3D SBS 1080p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |
# نسخه ۳ بعدی (۳D SBS 1080p) اضافه شد #

 

 

تارزان   Tarzan (زبان اصلی + نسخه 3 بعدی)

 

 

» نام: تارزان – Tarzan
» سال تولید: ۲۰۱۳
» کارگردان: Reinhard Klooss
» شرکت تولید کننده: Constantin Film Produktion, Ambient Entertainment GmbH
» کشور تولید کننده: آلمان
» زمان: ۹۴ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p + BR-Rip 720p) + نسخه ۳ بعدی (۳D SBS 1080p)
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: تارزان (به انگلیسی: Tarzan) نام پویانمایی محصول کمپانی کنستانتین فیلم (به انگلیسی: Constantin Film) کشور آلمان می‌باشد که به کارگردانی راینهارد کلوس (به انگلیسی: Reinhard Klooss) ساخته شده است. از دیگر پویانمایی‌های محصول کشور آلمان می‌توان به «آلوئیس نیبل – Alois Nebel» و «ثور: افسانه پتک جادوئی – Thor: Legend of the Magical Hammer» اشاره کرد. داستان پویانمایی برگرفته از کتاب کلاسیک تارزان و میمون‌ها (به انگلیسی: Tarzan of the Apes) اثر ادگار رایس باروز (به انگلیسی: Edgar Rice Burroughs) می‌باشد و همانند پویانمایی‌های کلاسیک والت دیزنی، «تارزان – Tarzan» و «تارزان ۲ – Tarzan II»، داستان تارزان را این‌بار در سبک سه بعدی و با تکنیک کپچر موشن (به انگلیسی: Motion Capture) روایت می‌کند. تارزان و جین پورتر (به انگلیسی: Jane Porter) بایستی در مقابل ارتشی مزدور که توسط یک دشمن قدیمی رهبری می‌شود بایستند و…

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


انیماتریکس – The Animatrix (زبان اصلی)
چهار شنبه 7 خرداد 1393 ساعت 17:59 | بازدید : 1254 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

انیماتریکس – The Animatrix (زبان اصلی)

 

 

The Animatrix 2003 EN BR-Rip 720p 1080p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

 

 

انیماتریکس   The Animatrix (زبان اصلی)

 

 

» نام: انیماتریکس – The Animatrix
» سال تولید: ۲۰۰۳
» کارگردان: Koji Morimoto, Shinichiro Watanabe, Mahiro Maeda, Peter Chung, Andy Jones, Yoshiaki Kawajiri, Takeshi Koike
» شرکت تولید کننده: Warner Brothers, DNA, Madhouse
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۱۰۲ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p + BR-Rip 1080p)
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: انیماتریکس (به انگلیسی: The Animatrix) نام مجموعه‌‌ای از انیمیشن‌های کوتاه است که در سال ۲۰۰۳ و بر اساس فیلم سه‌گانه ماتریکس (به انگلیسی: The Matrix) مشترکا توسط دو کمپانی برادران وارنر (به انگلیسی: Warner Brothers) و مدهاوس (به انگلیسی: Madhouse) ساخته شده است. این پویانمایی شامل ۹ قسمت است که در آن‌ها به توصیف جهان مارتیکس (به انگلیسی: Matrix universe) و جنگ میان انسان‌ها و ماشین‌ها می‌پردازد…

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود کارتون فوتبالیست ها ۴ دوبله فارسی
چهار شنبه 7 خرداد 1393 ساعت 17:55 | بازدید : 1060 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود کارتون فوتبالیست ها ۴ دوبله فارسی

 

دانلود کارتون فوتبالیست ها ۴ دوبله فارسی-پخش شبکه پویا


دانلود کارتون فوتبالیست ها 4 دوبله فارسی


 
دانلود سری چهارم کارتون فوتبالیست ها دوبله شده با کیفیت بسیار بالا – سوباسا در راه جام جهانی – در این مجموعه، سری جدید این کارتون محبوب از جایی شروع می شود که تیم ملی ژاپن با تیم هلند مسابقه دارد و داستان درباره ۳ شخصیت اصلی قوی و حرفه ای و مشکلات آن ها و راه یابی عالی و تحسین بر انگیز آن ها برای تبدیل شدن به فوتبالیست های حرفه ای در اروپا می باشد. این سه بازیکن هم کسانی نیستند جز: سوباسا اوزارا ، بهترین دروازه بان گنزو واکی بایاشی و نوک حمله پر افتخار و قوی کاکرو هیوگا.

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود انیمیشن جدید خرس بزرگ دوبله فارسی
چهار شنبه 7 خرداد 1393 ساعت 17:53 | بازدید : 868 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود انیمیشن جدید خرس بزرگ دوبله فارسی

 

The Great Bear BDRip (2011) Mkv|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

دانلود انیمیشن جدید خرس بزرگ دوبله فارسی

نام انیمیشن: The Great Bear – خرس بزرگ

دوبله فارسی

خلاصه داستان: جاناتان ۱۱ ساله همیشه اوقات فراغت خود را با پدربزرگش در گوشه ای از جنگلی بزرگ که دارای حیوانات اسرارآمیز می باشد، می گذراند. اما امسال خواهر کوچک او نیز با وی همراه می شود و …

 

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای مردها فرشته نیستند
چهار شنبه 7 خرداد 1393 ساعت 17:51 | بازدید : 816 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای مردها فرشته نیستند

دانلود فیلم ایرانی مردها فرشته نیستند

فیلم ایرانی مردها فرشته نیستند با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

دانلود فیلم مردها فرشته نیستند


.

سال تولید : ۱۳۹۲

محصول : ایران

کارگردان: فرشاد ارج

ژانر : طنز ، اجتماعی

مدت : ۹۰ دقیقه

تهیه کننده: ناهید قهرمانی

بازیگران: علی صادقی, بهنوش بختیاری, امیر غفارمنش, مسعود پورحسینی, محمدرضا حق‌گو, میترا تمجیدی , شهرام قائدی , اصغر محبی و…

خلاصه داستان فیلم مردها فرشته نیستند :  درباره یک جوان نابغه کامپیوتر است که توسط گروه تبهکار ربوده می شود و …

.

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی جاده زامبی Zombie Road Trip Trials v1.0.1 – اندروید
چهار شنبه 7 خرداد 1393 ساعت 17:46 | بازدید : 804 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی جاده زامبی Zombie Road Trip Trials v1.0.1 – اندروید

 

در بازی Zombie Road Trip Trials v1.0.1 در نقش یک راننده حرفه ای باید از موانع و چالش هایی که بر سر راه شما قرار می گیرند عبور و جان سالم به در ببرید، اما فراموش نکنید که در این بین زامبی ها هم سر راه شما قرار خواهند گرفت! ماشین خود را انتخاب کرده و پس از انتخاب سلاح و شخصی سازی آن وارد جاده های پر از زامبی شوید.اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ماشین ها و اسلحه های خود را ارتقا دهید . برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Zombie Road Trip Trials v1.0.1 دانلود بازی جاده زامبی Zombie Road Trip Trials v1.0.1 – اندروید

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود فیلم مرگ کسب و کار من است
چهار شنبه 7 خرداد 1393 ساعت 17:46 | بازدید : 966 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای مرگ کسب و کار من است

دانلود فیلم ایرانی مرگ کسب و کار من است

فیلم ایرانی مرگ کسب و کار من است با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

در خواست فیلم
دانلود فیلم مرگ کسب و کار من است


.
کارگردان : امیر ثقفی

ژانر : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۸۹

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

حجم :  ۸۲۳ – ۳۹۹  MB

فرمت : MP4

بازیگران: پژمان بازغی، امیر آقایی، مریم بوبانی، کامران تفتی، ماه چهره خلیلی، رامین راستاد، اکبر سنگی و…

خلاصه داستان فیلم مرگ کسب و کار من است : سه جوان فقیر روستایی به منظور امرار معاش خانواده های خود، مجبور می گردند از دکل فشار قوی برق روستا دزدی کنند. ناگهان یکی از آنها به نام یوسف توسط برق کشته می شود. و…
.

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

امتیاز شما راجع به وبلاگ مهمه

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 1991
بازدید کل : 2502227
تعداد مطالب : 409
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نکته و... و آدرس mohammadrezas56.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 409
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 170
:: بازدید ماه : 1991
:: بازدید سال : 9164
:: بازدید کلی : 2502227